Black Friday Polska 2019 Rossmann

Black Friday Polska 2019 Rossmann

#Black Friday Polska 2019 Rossmann

Black Friday Polska 2019 Rossmann – Supermarkety Drogeryjne Polska

Analityka predykcyjna używana do zrozumienia wzorców zakupów klientów i dostrajania promocji Rossmann GmbH, jeden z właścicieli Rossmann Polska, jest drugą co do wielkości siecią drogerii w Niemczech, z 3400 sklepami w całej Europie. Rossmann Polska ma 1200 lokalizacji.

Przegląd

Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. Z oo z siedzibą w Łodzi ogród zoologiczny. (Rossmann Polska) jest wiodącą siecią aptek w Polsce, która otworzyła swój pierwszy sklep w 1993 roku. Rossmann Polska zatrudnia 14 000 osób i sprzedaje ponad 16 000 ofert w swoich 1000 sklepach, w tym produkty ochrony zdrowia i higieny osobistej, napoje, słodycze i herbaty. Niektóre sklepy oferują również książki i wino. Przejdź do strony, aby dowiedzieć rabaty Black Friday Polska 2019

Black Friday Polska 2019 Rossmann

Potrzeby biznesowe

Jako lider konkurencyjnego rynku aptek w Polsce i Europie Wschodniej, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. ogród zoologiczny. (Rossmann Polska) nieustannie starał się lepiej poznać swoich klientów i stworzyć środowisko handlowe, które poprawiłoby wrażenia zakupowe. Firma szukała rozwiązania, które zapewniłoby wiarygodne informacje o zwyczajach zakupowych i oczekiwaniach 600 000 klientów.

 

Rozwiązanie

Nowe rozwiązanie pozwala sprzedawcy detalicznej apteki stworzyć bardziej zdefiniowaną strategię marketingową, analizując różnorodny zestaw różnych punktów danych dotyczących nawyków zakupowych klientów, w tym koszyka zakupów, danych demograficznych klientów i działań w sklepie, a następnie robiąc segmentacja klientów, sklepy i dostawców na segmenty kategorie podgrup dla głębszej analizy. Korzystając z analiz predykcyjnych, które przypisują prawdopodobieństwo zakupu kupującemu, Rossmann Polska przybliża teraz swoich klientów, lepiej je rozumie i personalizuje promocje produktów, aby najlepiej odpowiadały ich unikalnym preferencjom.

Black Friday Polska 2019 Rossmann

 

Korzyści

Korzystając z innowacyjnego rozwiązania analitycznego, Rossmann Polska może teraz analizować ogromne ilości informacji i szybko dostosowywać się do potrzeb swoich klientów. Rozwiązanie skraca czas generowania większości raportów, takich jak przetwarzanie pokwitowań bezpośrednio z punktu sprzedaży (POS), 60 razy, od jednej godziny do mniej niż minuty. Rozwiązanie upraszcza i optymalizuje wydajność usługi danych dla aplikacji, analizując złożone algorytmy z prostotą, co zapewnia szybki czas na wycenę. W ten sposób rozwiązanie ustanawia relacje między pojedynczymi produktami i grupami produktów, aby zapewnić wgląd w wzorce zakupowe klientów. Dogłębna analiza dostarczona przez nowe rozwiązanie umożliwia Rossmann Polska wyszukiwanie możliwości sprzedaży wybranych produktów na podstawie zachowania różnych grup klientów oraz informacji o ich zakupach, takich jak czas i miejsce zakupu.

Black Friday Polska 2019

Sprawdź wiadomości związane z najbardziej zróżnicowanym kosmetycznym sklepem Rossmann Polska na naszej stronie internetowej. W Polsce robimy to inaczej!

Więcej informacji na temat Black Friday Polska 2019 na poniższy link:

https://www.blackfriday.pl

Black Friday Polska 2019 Rossmann