Black Friday polska edycja – dowiedz się więcej!

Choć na świecie Czarny Piątek funkcjonuje już od kilkudziesięciu lat, jego polska edycja – Black Friday Polska – dopiero nabiera wiatru w żagle. Patrząc jednak na tempo, w jakim rośnie liczba klientów, zainteresowanych tą formą promocji, możemy spodziewać się, że z roku na rok w ten wyjątkowy dzień organizowane w naszym kraju wyprzedaże i promocje będą coraz bardziej atrakcyjne.

Black Friday polska edycja – początki

Black Friday polska edycja (Czarny Piątek) funkcjonuje dopiero od kilku lat. Początkowo organizowana zaledwie przez kilka sklepów, z roku na rok przyciąga coraz więcej sklepów, sieci handlowych i usługodawców, którzy decydują się na tę formę promocji. Co ważne, gorące wyprzedaże organizowane są nie tylko przez sklepy stacjonarne, ale i te funkcjonujące on-line.

Black Friday Polska

Black Friday polska edycja – oferta

W Polsce, podobnie jak w innych krajach, największym zainteresowaniem w Czarny Piątek cieszy się tzw. elektronika czyli różnego rodzaju sprzęty RTV i AGD. Zwykle są to produkty uznanych marek, których cena w Black Friday jest na tyle niska, że stają się dostępne nawet dla konsumenta z nieco cieńszym portfelem. Co charakterystyczne dla naszego rynku, w Black Friday sporą popularnością cieszą się także ubrania, obuwie i kosmetyki.

 

Zdarza się, że w Czarny Piątek sklepy kuszą nie tylko niższymi cenami swoich produktów, ale także innymi, dodatkowymi korzyściami. Najpopularniejszą z nich jest bezpłatna dostawa przy zakupach on-line.

Black Friday polska edycja – kiedy?

Czarny Piątek nie ma stałego terminu. Zgodnie z amerykańską tradycją zarówno w Polsce jak i w innych krajach Black Friday przypada zawsze na ostatni piątek listopada. W tym roku Black Friday polska edycja czyli tzw. Czarny Piątek będzie miał miejsce 23 listopada. Warto jednak zachować czujność już od połowy listopada – wiele sklepów rozpoczyna bowiem swoje promocje i wyprzedaże z kilku lub nawet kilkunastodniowym wyprzedzeniem. Jest to o tyle ważne, że oferta promocyjna obowiązuje do wyprzedania towarów – może się więc zdarzyć, że upatrzonego produktu po prostu zabraknie.

Zdjęcie: Współczesna.pl